REKLAMAČNÝ PORIADOK
Názov subjektu: United Nesvady-Naszvad
Právna forma: Občianske združenie
IČO: 52709094
Sídlo: Jánošíkova 716/82, 946 51 Nesvady
registrový úrad: MV SR
Registračné číslo: VVS/1-900/920-57506
(ďalej aj ako „Poskytovateľ“)
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát Nitra, Staničná 9, P.O.BOX 49, 949 01 Nitra
Tento reklamačný poriadok Poskytovateľa je vydaný v súlade s nasledovnými právnymi predpismi:
a/ zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako „OZ“),
b/ zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako „ZoS“),
c/ zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov
d/ ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
2. Pojmy použité v tomto Reklamačnom poriadku sa obsahovo zhodujú s pojmami stanovenými v aktuálne platných všeobecných obchodných podmienkach Poskytovateľa (ďalej len „VOP“), s výnimkou pojmu „Návštevník“ alebo „Majiteľ“ vstupenky, ktorý sa pre účely tohto reklamačného poriadku zahŕňa do pojmu „Zákazník“.
3. Účelom tohto Reklamačného poriadku je informovať Zákazníka o podmienkach a spôsobe uplatnenia sťažností (reklamácií) na druh, rozsah a kvalitu poskytnutej Služby na webovej stránke Poskytovateľom, a/alebo vady Vstupenky ako aj na Podujatia organizované Poskytovateľom vrátane informácií o tom, kde je možné u Poskytovateľa reklamáciu vád uplatniť.
4. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na vady týkajúce sa poskytovania Služby na Stránke a/alebo vady Vstupenky, ktorá bola kúpená na webovej stránke Poskytovateľa ako aj na Podujatia organizované Poskytovateľom, napr. v prípade
– uskutočnenia úhrady ceny Vstupenky iným spôsobom ako spôsobom uvedeným vo VOP,
– uskutočnenie duplicitnej a/alebo viacnásobnej platby za cenu Vstupenky,
– úhrada ceny Vstupenky po časovom limite určenom na úhradu ich ceny,
– ak Vstupenka neobsahuje údaje podľa VOP,
– elektronická Vstupenka nebola doručená na email Zákazníka napriek úhrade ich ceny (ak ide o vadu spôsobený na strane Poskytovateľa),
– Zákazníkovi napriek úhrade ceny Vstupenky nebol doručený overovací kód,
– Vstupenka nebola Zákazníkovi vydaná na základe poskytnutého overovacieho kódu, a to bez porušenia akýchkoľvek povinností Zákazníka podľa VOP a tiež vo veci
– konania, nekonania, oneskoreného konania, zmeny termínu Podujatia a s tým súvisiaceho vrátenia ceny Vstupenky.
5. Za vadu Vstupenky zakúpenej na inej ako webovej stránke Poskytovateľa (teda u partnerského predajcu), zodpovedá ten subjekt, u ktorého bola Vstupenka zakúpená.
6. Ak Zákazník zistí, že Vstupenka alebo Podujatie má vady, ktoré nevznikli z dôvodov na strane Poskytovateľa, je oprávnený uplatniť reklamáciu jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) poštou na adresu sídla Poskytovateľa,
b) prostredníctvom elektronického formuláru sprístupneného na Stránke Poskytovateľa.
7. Zákazník je povinný podať reklamáciu bez zbytočného odkladu odo dňa zistenia vady, v prípade vady Vstupenky a s ňou súvisice vady najneskôr do dňa konania Podujatia, v opačnom prípade, t.j. v prípade oneskoreného uplatnenia reklamácie vady právo na uplatnenie reklamácie voči Poskytovateľovi zaniká.
8. V písomnej reklamácii je Zákazník povinný uviesť meno a priezvisko, adresu bydliska, názov Podujatia, príp. e-mail, ak ňou Kupujúci disponuje, presný popis vady, prípadne číslo objednávky, čoho sa na základe reklamácie domáha (t.j. určiť spôsob vybavenia reklamácie), kontakt (e-mail alebo poštovú adresu), na ktorý mu bude zaslané potvrdenie o vybavení reklamácie.
9. Ak reklamácia Zákazníka podľa predchádzajúceho bodu nemá uvedené náležitosti a tieto sú pre vybavenie reklamácie nevyhnutné, má Poskytovateľ právo vyzvať Zákazníka na ich doplnenie. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť odo dňa prijatia úplnej reklamácie (t.j. reklamácie s uvedením všetkých náležitostí podľa tohto Reklamačného poriadku), t.j. odo dňa odstránenia nedostatkov reklamácie, resp. doplnenia informácií a údajov potrebných k riadnemu vybaveniu reklamácie. Lehota na vybavenie reklamácie sa riadi zákonom: je potrebné ju vybaviť bezodkladne, v odôvodnených prípadoch v lehote 30 dní od prijatia reklamácie.
10. Poskytovateľ vydá Zákazníkovi o každej reklamácii písomný doklad o uplatnení reklamácie, ktorý okrem iného obsahuje informácie o podanej reklamácii zo strany Zákazníka, ako aj dátum podania úplnej reklamácie zo strany Zákazníka; v prípade využitia prostriedkov diaľkovej komunikácie (t.j. e-mailom, poštovou zásielkou) vydá Poskytovateľ potvrdenie rovnakým spôsobom a na rovnakú adresu, z akej bola reklamácia Zákazníkom uplatnená. Na reklamáciu, ktorá nemá náležitosti podľa tohto Reklamačného poriadku a ktorá ani nebola doplnená na základe výzvy Poskytovateľa, Poskytovateľ nie je povinný prihliadať.
11. Pri posúdení opodstatnenosti reklamácie Zákazníka Poskytovateľ postupuje spôsobom stanovenom príslušnými všeobecn záväznými právnymi predpismi. V prípade, že Poskytovateľ uzná reklamáciu Zákazníka ako oprávnenú, odstráni zistený nedostatok spôsobom uvedeným v reklamačnom protokole, pokiaľ sa Poskytovateľ a Zákazník nedohodnú inak.
12. O spôsobe vybavenia reklamácie písomne informuje Poskytovateľ Zákazníka v lehote uvedenej v bode 8.
13. Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 10.01.2023 a nahrádza Reklamačný poriadok z 21.08.2021. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na ďalšiu zmenu Reklamačného poriadku.
14. Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou aktuálne platných VOP.