VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

(aktualizovaná verzia k 10.01.2023)

Článok 1

ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) vydáva United Nesvady-Naszvad, občianske združenie, so sídlom Jánošíkova 716/82 , 946 51 Nesvady, IČO: 52 709 094, DIČ: 2121676359, IČ DPH: SK2121676359 (ďalej len „ poskytovateľ “) , zapísané v Registri mimovládnych a neziskových organizácii na MV SR pod reg. č. VVS/1-900/90-57506,   ktoré sa vzťahujú na usporiadanie podujatí, koncertov, festivalov, ako aj na predaj vstupeniek na všetky podujatia organizované poskytovateľom alebo treťou osobou v spolupráci s poskytovateľom alebo na základe dohody s poskytovateľom (ďalej len „podujatia“):

1.2. Tieto VOP upravujú vzájomný vzťah medzi poskytovateľom a :

1.3. Zákazníkom je osoba, ktorá vyvíja aktivitu voči poskytovateľovi za účelom získania informácií o aktuálnych a/alebo pripravovaných podujatiach a za účelom využitia služieb poskytovaných poskytovateľom.

1.4. Majiteľom vstupenky je osoba, ktorá reálne vlastní vstupenku zakúpenú na predajných miestach alebo prostredníctvom portálu www.unitednesvady.sk , prípadne partnerského portálu poskytovateľa.

1.5. Návštevník podujatia je osoba, ktorá vstupenku už použila a fyzicky sa zúčastní podujatia.

Článok 2

 NÁKUP A PREDAJ VSTUPENIEK

A. VSTUPENKY

2.1. Pod vstupenkou sa rozumie oprávnenie vstupu majiteľa vstupenky na podujatie a oprávnenie majiteľa vstupenky využívať s tým spojené priestory a služby.

 
2.2. Vstupenka na podujatia poskytovateľa je ceninou a jej falšovanie, úprava alebo predloženie kopírovanej vstupenky ako originálu sa trestá podľa príslušného zákona. Akýkolvek cudzí zásah na vstupenke robí vstupenku neplatnou a jej držiteľovi nebude umožnený vstup na Akciu. Poškodená vstupenka je neplatná.

2.3. Vstupenka slúži pre majiteľa vstupenky ako doklad o jej zakúpení. Ak záujemca (majiteľ vstupenky) požaduje iný doklad ako je vstupenka, je potrebné kontaktovať  poskytovateľa alebo prevádzkovateľa partnerského portálu pred zakúpením vstupenky.

2.4. Vstupenky sú oslobodené od DPH.

2.5. Klasická vstupenka v papierovej forme zakúpená na predajných miestach a tiež vstupenka zakúpená prostredníctvom portálu poskytovateľa alebo partnerského portálu musí obsahovať:

Aktuálne ceny vstupeniek sú uverejnené na predajných miestach a na webovej stránke poskytovateľa  www.unitednesvady.sk alebo na partnerskej stránke www.oneticket.sk resp. na príp. ďalších partnerských portáloch.

2.6. Zakúpenú vstupenku nie je možné vrátiť, vymeniť a zaplatené vstupné sa vracia len v prípadoch uvedených v týchto VOP.

2.7. Po opustení priestoru konania podujatia stráca vstupenka platnost (výnimkou mõžu byt permanentky).
2.8. V priestore konania podujatia je návštevník povinný dodržiavať Prevádzkový poriadok priestoru konania podujatia, pokyny usporiadateľa a usporiadateľskej služby.
2.9. Zakúpením vstupenky a preukázaním sa pri vstupe súhlasíte s podmienkami a pokynmi usporiadateľa podujatia.

B. ZMLUVNÝ VZŤAH

2.6. Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a fyzickou alebo právnickou osobou vzniká:

2.7. Uzatvorením zmluvy podľa bodu 2.6. písm. a) týchto VOP sa stávajú VOP neoddeliteľnou súčasťou takejto zmluvy a sú záväzné pre obe zmluvné strany.

D. NÁKUP VSTUPENIEK

2.8. Prostredníctvom predajných miest

2.9. Prostredníctvom internetového portálu

Vstupenka vystavená partnerským portálom je plnohodnotnou vstupenkou a držiteľ vstupenky s ñou nakladá na vlastnú zodpovednosť. OneTicket lístok alebo lístok vystavný iným partnerským portálom obsahuje jedinečný QR kód s tým, že tieto identifikačné znaky oprávňujú k vstupu do priestoru konania akcie len pri prvom použití. Poskytovateľ  si vyhradzuje právo zmeny alebo doplnenia pokynov.

Článok 3

PORTÁL POSKYTOVATEĽA

3.1. Poskytovateľ zabezpečuje prevádzku portálu www.unitednesvady.sk 24 hodín denne a 7 dní v týždni.

3.2. Na podporu komunikácie s návštevníkom portálu www.unitednesvady.sk  ako prevádzkovateľ portálu zriadilo e-mailovú adresu unitednesvady@gmail.com, prostredníctvom ktorej je možné nahlásiť problémy týkajúce sa prevádzky portálu poskytovateľa a služieb, ktoré poskytuje. Každý nahlásený problém je riešený počas pracovných dní v čase od 12.00 – 16.00 hod. Návštevník portálu poskytovateľa je informovaný o stave a spôsobe riešenia evidovaných problémov, ktoré nahlásil.

3.3. Prevádzkovateľ portálu si vyhradzuje právo na dočasnú odstávku portálu poskytovateľa počas lehoty nevyhnutnej na technickú údržbu. Dočasná odstávka portálu bude oznámená na úvodnej stránke portálu minimálne 24 hodín pred začiatkom plánovanej technickej údržby.

3.4. Návštevník portálu je povinný používať služby portálu tak, aby nenarúšal jeho fungovanie a v súlade s pokynmi, ktoré sú zverejnené na portáli.

3.5. Šírenie akéhokoľvek obsahu portálu poskytovateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu prevádzkovateľa portálu je zakázané. Obsah portálu je chránený ustanoveniami autorského zákona.

3.6. Poskytovateľ pravidelne aktualizuje zoznam podujatí a zverejňuje aj informácie o pripravovaných podujatiach vo svojej pôsobnosti spravidla 30 dní pred ich uskutočnením.

3.7. Informácia o podujatí zverejnenom na portáli poskytovateľa obsahuje tieto údaje:

3.8. Za obsah informácií, ktoré sú zverejnené na portáli poskytovateľa, zodpovedá poskytovateľ.

Článok 4

ZMENA A ZRUŠENIE PODUJATIA

4.1. Poskytovateľ si VYHRADZUJE právo na zmenu alebo zrušenie podujatia.

4.2. O zrušení a zmene programu predstavenia informuje poskytovateľ prostredníctvom svojej webovej stránky www.unitednesvady.sk .

4.3. V prípade, ak sa podujatie neuskutoční z dôvodu spôsobeného poskytovateľom (zrušenie podujatia);

4.4. V prípade zrušenia podujatia z dôvodu spôsobeného poskytovateľom, bude podľa možnosti zákazníkovi ponúknutá možnosť navštíviť náhradné podujatie. V prípade akceptácie zmeny zákazníkom, zakúpené vstupenky platia na náhradné podujatie. Ak zákazník v prípade zmeny podujatia navštívi náhradné podujatie, stráca nárok na vrátenie vstupného, ako aj na náhradu prípadného cenového rozdielu medzi pôvodným a náhradným predstavením príp. na inú náhradu (napr. cestovné náhrady, ubytovanie, dodanie vstupeniek a pod.).

4.5. Ak zákazník nesúhlasí s titulom náhradného predstavenia a možnosť návštevy náhradného predstavenia nevyužije, má právo vrátiť nepoužité vstupenky v lehote podľa tohto článku 4 ods. 3 týchto VOP, pričom peniaze mu budú refundované v plnej výške. Náhrada nákladov ubytovania, dopravu a pod. sa neposkytuje.

Článok 5

VZÁJOMNÉ PRÁVA A POVINNOSTI MAJITEĽA VSTUPENKY A POSKYTOVATEĽA

A. PRÁVA A POVINNOSTI MAJITEĽA VSTUPENKY

5.1. Majiteľ vstupenky je povinný skontrolovať si vstupenku a údaje na nej ihneď po jej obdržaní a prípadné vady (napr.: vstupenky s nečitateľným textom alebo bez uvedenia miesta sedenia; netýka sa to lístkov v prípade voľného sedenia) bezodkladne reklamovať.

5.2. Podľa zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa, majiteľ vstupenky, ktorý využil službu kúpy vstupenky na vybrané podujatie cez portál/online nákup, nemôže odstúpiť od kúpy vstupenky, nakoľko vstupenka na podujatie predstavuje zmluvu, na základe ktorej sa poskytovateľ zaväzuje poskytnúť majiteľovi vstupenky službu na voľný čas, t.j. podujatie.

5.3. Kúpou vstupenky majiteľ vstupenky berie na vedomie, že:

5.4. V prípade nedodržania alebo porušenia podmienok podľa článku 5 písm. A bodu 5.3. VOP je oprávnený príslušný zamestnanec poskytovateľa alebo osoba poverená zo strany poskytovateľa, nevpustiť zákazníka na predmetné podujatie, prípadne v závislosti od závažnosti porušenia mu zamedziť v ďalšom porušovaní týchto podmienok, prípadne ho vyviesť z podujatia. Týmto nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá konaním majiteľa vstupenky vznikla poskytovateľovi.

5.5. Majiteľ vstupenky sa zaväzuje:

B. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA

5.6. Poskytovateľ sa zaväzuje:

5.7. Poskytovateľ si vyhradzuje práva na využitie a manipuláciu kapacity hľadiska pre svoje potreby, pre potreby obchodného a iného charakteru.

Článok 6

ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ŠKODU

6.1. Poskytovateľ v plnom rozsahu zodpovedá majiteľovi vstupenky za konanie podujatia, ako aj za plnenie všetkých práv, ktoré majiteľovi vstupenky na základe platných právnych predpisov prislúchajú.

6.2. Majiteľ vstupenky je oprávnený uplatniť všetky svoje práva, nároky, prípadné sťažnosti vyplývajúce z kúpy vstupenky (vrátane nárokov zo zodpovednosti za nedostatky, škodu a/alebo vzniknutú ujmu) priamo na e-mailovej adrese poskytovateľa alebo písomne na adrese sídla poskytovateľa.

6.3. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť:

Článok 7

ODMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI POSKYTOVATEĽA ZA VADY A ŠKODY

7.1. Poskytovateľ nie je zodpovedný za porušenie záväzkov poskytnúť službu (kultúrne podujatie, festival, koncert a pod.), ktoré sú spôsobené v dôsledku nepredvídateľnej a neodvrátiteľnej udalosti alebo zásahom vyššej moci (napr.: požiar, potopa a iná prírodná katastrofa alebo prírodná udalosť, pri ktorej hrozí nebezpečenstvo zdravia, života alebo majetku, atď.).

7.2. Ak nastanú okolnosti uvedené v bode 7.1. a podujatie z toho dôvodu muselo byť/bolo prerušené alebo zrušené, poskytovateľ nie je povinný ponúknuť náhradné podujatie návštevníkom podujatia a majiteľ vstupenky nemá nárok na vrátenie vstupného.

7.3. V prípadoch uvedených v bodoch 7.1. a 7.2. tohto článku poskytovateľ nie je povinný ale môže ponúknuť náhradné podujatie pre majiteľov vstupeniek (môže zabezpečiť alternujúceho účinkujúceho alebo náhradné podujatie obdobného žánru a podobne, tu si však poskytovateľ vyhradzuje právo na zmenu miesta podujatia resp. rozsahu práv spojených s pôvodnou vstupenkou).

7.4. Poskytovateľ v prípadoch uvedených v tomto článku nezodpovedá za rozdiely v cene vstupeniek a tiež nie je povinný poskytnúť odškodné (cestovné, ubytovanie, a pod.).

Článok 8

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

8.1. Zákazník/návštevník/majiteľ vstupenky – má právo obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu (e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak poskytovateľ odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže zákazník podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.

  1. Zákazník/ návštevník/majiteľ vstupenky môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show 
  2. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Článok 9

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

9.1. Poskytovateľ v súvislosti s online predajom a distribúciou vstupeniek spracúva osobné údaje zákazníkov a registrovaných záujemcov, a to priamo alebo prostredníctvom poverených osôb súlade so znením zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje Zákazníkov alebo registrovaných záujemcov spracúva v rozsahu meno, priezvisko, bydlisko, telefónny kontakt, emailový kontakt, dátum narodenia, a to na účel rezervácie a predaja vstupeniek, účel správy záväzkových vzťahov so zákazníkmi a poskytovateľom, na štatistické účely týkajúce sa podujatí, na účely zdokumentovania podujatí, ako aj na reklamné a marketingové účely. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. Za ochranu osobných údajov pri kúpe vstupenky na partnerskom portáli www.oneticket.sk alebo na inom partnerskom portáli zodpovedá prevádzkovateľ tohto portálu.

9.2. Za týmto účelom spracúva poskytovateľ osobné údaje dotknutých osôb v nasledovnom rozsahu: e-mailová adresa, meno a priezvisko, telefónne číslo, informácie o objednávke (názov Podujatia, cena Vstupenky, číslo rezervácie, dátum úhrady, VS, druh vstupenky, miesto v hľadisku), číslo účtu, príp. detail platby (v prípade, ak došlo k zrušeniu podujatia a vráteniu vstupného prostredníctvom poskytovateľa), online identifikátory (cookies, FB pixel kódy, Google Adwords kódy).

9.3. Aby mohol zákazník vybavenie reklamácie, vrátenie vstupného a pod.), musí poskytovateľovi oznámiť svoje osobné údaje, a to v rozsahu podľa zvolených/požadovaných služieb. Bez poskytnutia týchto osobných údajov nie je zo strany poskytovateľa možné služby portálu poskytovateľa www.unitednesvady.sk .

9.4. Zákazník portálu www.unitednesvady.sk udelený súhlas so spracovaním osobných údajov môže kedykoľvek odvolať, a to zaslaním písomného oznámenia o odvolaní tohto súhlasu na e-mailovú adresu poskytovateľa alebo písomne v listinnej podobe na sídlo poskytovateľa.

9.5. Spracúvané osobné údaje uchováva poskytovateľ po dobu trvania oprávneného záujmu, t.j. kým záujmy alebo základné práva a slobody dotknutej osoby neprevážia nad takýmito záujmami.

Článok 10

SPOLOČNÉ ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA K JEDNOTLIVÝM VOP

10.1. Osoba využívajúca služby poskytovateľa môže v prípade potreby kontaktovať poskytovateľa

10.2. Právne vzťahy medzi poskytovateľom a osobou využívajúcou služby poskytovateľa neupravené VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a osobitnými právnymi predpismi upravujúcimi postavenie majiteľa vstupeniek a užívateľov ako spotrebiteľov.

10.3. Tieto VOP nahradzujú VOP účinné od 21.08.2021, pričom ďalšia zmena zo strany poskytovateľa je vyhradená. Zmena VOP a dátum účinnosti aktuálneho znenia VOP budú osobám využívajúcim služby poskytovateľa oznámené elektronicky ich zverejnením na internetovom portáli poskytovateľa.

10.4. Aktuálne VOP sú zverejnené po dobu dvadsaťštyri (24) hodín denne na internetovom portáli poskytovateľa www.unitednesvady.sk  a v tlačenej podobe sú k dispozícii na adrese sídla poskytovateľa.

10.5. Akékoľvek spory, ktoré vzniknú medzi poskytovateľom a osobou využívajúcou služby poskytovateľa, a ktoré sa nepodarí prednostne vyriešiť zmierom alebo dohodou, budú s konečnou platnosťou riešené pred príslušným súdom v Slovenskej republike podľa právnych predpisov Slovenskej republiky, ktorého vecná a miestna príslušnosť sa určí v súlade s platnými Právnymi predpismi.

10.6. Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP je Reklamačný poriadok poskytovateľa z 10.01.2023.

V Nesvadoch dňa 10.01.2023                                      

                                                                                  ……………………………………….

                                                                                           Zoltán Oslanec

                                                                                             predseda OZ