VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
(aktualizovaná verzia k 10.01.2023)
Článok 1
ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) vydáva United Nesvady-Naszvad, občianske združenie, so sídlom Jánošíkova 716/82 , 946 51 Nesvady, IČO: 52 709 094, DIČ: 2121676359, IČ DPH: SK2121676359 (ďalej len „ poskytovateľ “) , zapísané v Registri mimovládnych a neziskových organizácii na MV SR pod reg. č. VVS/1-900/90-57506, ktoré sa vzťahujú na usporiadanie podujatí, koncertov, festivalov, ako aj na predaj vstupeniek na všetky podujatia organizované poskytovateľom alebo treťou osobou v spolupráci s poskytovateľom alebo na základe dohody s poskytovateľom (ďalej len „podujatia“):
- priamo na mieste podujatia
- prostredníctvom internetového portálu www.unitednesvady.sk (ďalej len „portál poskytovateľa “) prípadne prostredníctvom internetových portálov prevádzkovateľov, s ktorými poskytovateľ uzatvoril osobitnú zmluvu (ďalej len „partnerský portál“).
1.2. Tieto VOP upravujú vzájomný vzťah medzi poskytovateľom a :
- zákazníkom
- majiteľom vstupenky
- návštevník podujatia
1.3. Zákazníkom je osoba, ktorá vyvíja aktivitu voči poskytovateľovi za účelom získania informácií o aktuálnych a/alebo pripravovaných podujatiach a za účelom využitia služieb poskytovaných poskytovateľom.
1.4. Majiteľom vstupenky je osoba, ktorá reálne vlastní vstupenku zakúpenú na predajných miestach alebo prostredníctvom portálu www.unitednesvady.sk , prípadne partnerského portálu poskytovateľa.
1.5. Návštevník podujatia je osoba, ktorá vstupenku už použila a fyzicky sa zúčastní podujatia.
Článok 2
NÁKUP A PREDAJ VSTUPENIEK
A. VSTUPENKY
2.1. Pod vstupenkou sa rozumie oprávnenie vstupu majiteľa vstupenky na podujatie a oprávnenie majiteľa vstupenky využívať s tým spojené priestory a služby.
2.2. Vstupenka na podujatia poskytovateľa je ceninou a jej falšovanie, úprava alebo predloženie kopírovanej vstupenky ako originálu sa trestá podľa príslušného zákona. Akýkolvek cudzí zásah na vstupenke robí vstupenku neplatnou a jej držiteľovi nebude umožnený vstup na Akciu. Poškodená vstupenka je neplatná.
2.3. Vstupenka slúži pre majiteľa vstupenky ako doklad o jej zakúpení. Ak záujemca (majiteľ vstupenky) požaduje iný doklad ako je vstupenka, je potrebné kontaktovať poskytovateľa alebo prevádzkovateľa partnerského portálu pred zakúpením vstupenky.
2.4. Vstupenky sú oslobodené od DPH.
2.5. Klasická vstupenka v papierovej forme zakúpená na predajných miestach a tiež vstupenka zakúpená prostredníctvom portálu poskytovateľa alebo partnerského portálu musí obsahovať:
- názov podujatia,
- termín podujatia (dátum a čas začiatku podujatia),
- cenu vstupenky,
- miesto konania podujatia a označenie zakúpeného miesta na podujatie,
- názov prevádzkovateľa podujatia.
Aktuálne ceny vstupeniek sú uverejnené na predajných miestach a na webovej stránke poskytovateľa www.unitednesvady.sk alebo na partnerskej stránke www.oneticket.sk resp. na príp. ďalších partnerských portáloch.
2.6. Zakúpenú vstupenku nie je možné vrátiť, vymeniť a zaplatené vstupné sa vracia len v prípadoch uvedených v týchto VOP.
2.7. Po opustení priestoru konania podujatia stráca vstupenka platnost (výnimkou mõžu byt permanentky).
2.8. V priestore konania podujatia je návštevník povinný dodržiavať Prevádzkový poriadok priestoru konania podujatia, pokyny usporiadateľa a usporiadateľskej služby.
2.9. Zakúpením vstupenky a preukázaním sa pri vstupe súhlasíte s podmienkami a pokynmi usporiadateľa podujatia.
B. ZMLUVNÝ VZŤAH
2.6. Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a fyzickou alebo právnickou osobou vzniká:
- zakúpením vstupenky priamo na podujatí, na predajných miestach alebo prostredníctvom portálu poskytovateľa príp. partnerského portálu.
2.7. Uzatvorením zmluvy podľa bodu 2.6. písm. a) týchto VOP sa stávajú VOP neoddeliteľnou súčasťou takejto zmluvy a sú záväzné pre obe zmluvné strany.
D. NÁKUP VSTUPENIEK
2.8. Prostredníctvom predajných miest
- Vstupenky možno zakúpiť priamo na mieste podujatia, ktorá je uvedená na stránke poskytovateľa www.unitednesvady.sk a na iných internetových platformách , prípadne po predchádzajúcej dohode s poskytovateľom.
- Pri kúpe vstupenky priamo na podujatí platba je možná výlučne v hotovosti.
- Nárok na vystavenie daňového dokladu vzniká po úhrade vstupeniek zakúpených priamo na mieste podujatia na vyžiadanie majiteľa vstupenky.
- Zakúpené vstupenky prostredníctvom predajnej siete zmluvných predajcov sa prioritne riadia všeobecnými obchodnými podmienkami daného zmluvného predajcu.
- Ak dôjde k zrušeniu podujatia alebo v prípade zmeny podujatia a majiteľ vstupenky nevyužije poskytnuté náhradné podujatie poskytovateľa, zakúpené vstupenky nie je možné stornovať/resp. cenu vstupenky vrátiť.
2.9. Prostredníctvom internetového portálu
- Zákazník portálu www.unitednesvady.sk a partnerského portálu www.oneticket.sk alebo iného partnerského portálu môže využívať služby súvisiace so zakúpením vstupeniek na vybrané podujatia zverejnené na webovom sídle www.unitednesvady.sk .
- Zákazník portálu musí vyplniť formulár pričom kľúčový je e-mail, nakoľko po úspešnom zaplatení mu budú e-mailom zaslané vstupenky.
- Platba za predaj vstupeniek online na partnerskom portáli www.oneticket.sk prebieha prostredníctvom služby platobnej brány BARION, ktorá umožňuje zákazníkovi portálu zaplatiť za vstupenky platobnou kartou VISA, MAESTRO, MASTER. Pri platbe systém návštevníka portálu presmeruje na platobný portál, ktorý finančnú transakciu ďalej realizuje.
- Po uskutočnení platby za vstupenku, systém automaticky zasiela na e-mailovú adresu zákazníka, ktorý si zakúpil vstupenku, vstupenku v elektronickej forme. Zákazník sa stáva majiteľom vstupenky v okamihu doručenia vstupenky v elektronickej forme na ním uvedený e-mail. Majiteľ vstupenky si môže vstupenku v elektronickej forme vytlačiť na tlačiarni spôsobilej tlačiť na formát papiera A4.
- Vstupenka slúži ako doklad o jej zakúpení. Ak záujemca (majiteľ vstupenky) požaduje iný doklad ako je vstupenka, je potrebné kontaktovať predajcu vstupenky, ktorý je buď poskytovateľ, alebo partner v online predaji vstupeniek, ktorý prevádzkuje portál www.oneticket.sk. pred zakúpením vstupenky.
- Každú vstupenku možno použiť len raz. Systém eviduje vydané vstupenky podľa identifikačných kódov.
- Podľa zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzavretých na diaľku majiteľ vstupenky, ktorý využil službu kúpy vstupenky na vybrané podujatie cez portál www.unitednesvady.sk alebo www.oneticket.sk alebo cez iný partnerský portál, nemôže odstúpiť od kúpy vstupenky. Vstupenka na podujatie predstavuje zmluvu, na základe ktorej sa poskytovateľ zaväzuje poskytnúť majiteľovi vstupenky službu podujatie.
- Partnerské portále nezodpovedajú za konanie organizátora a nie sú zodpovedne za zmenu alebo zrušenie podujatia.
Vstupenka vystavená partnerským portálom je plnohodnotnou vstupenkou a držiteľ vstupenky s ñou nakladá na vlastnú zodpovednosť. OneTicket lístok alebo lístok vystavný iným partnerským portálom obsahuje jedinečný QR kód s tým, že tieto identifikačné znaky oprávňujú k vstupu do priestoru konania akcie len pri prvom použití. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeny alebo doplnenia pokynov.
Článok 3
PORTÁL POSKYTOVATEĽA
3.1. Poskytovateľ zabezpečuje prevádzku portálu www.unitednesvady.sk 24 hodín denne a 7 dní v týždni.
3.2. Na podporu komunikácie s návštevníkom portálu www.unitednesvady.sk ako prevádzkovateľ portálu zriadilo e-mailovú adresu unitednesvady@gmail.com, prostredníctvom ktorej je možné nahlásiť problémy týkajúce sa prevádzky portálu poskytovateľa a služieb, ktoré poskytuje. Každý nahlásený problém je riešený počas pracovných dní v čase od 12.00 – 16.00 hod. Návštevník portálu poskytovateľa je informovaný o stave a spôsobe riešenia evidovaných problémov, ktoré nahlásil.
3.3. Prevádzkovateľ portálu si vyhradzuje právo na dočasnú odstávku portálu poskytovateľa počas lehoty nevyhnutnej na technickú údržbu. Dočasná odstávka portálu bude oznámená na úvodnej stránke portálu minimálne 24 hodín pred začiatkom plánovanej technickej údržby.
3.4. Návštevník portálu je povinný používať služby portálu tak, aby nenarúšal jeho fungovanie a v súlade s pokynmi, ktoré sú zverejnené na portáli.
3.5. Šírenie akéhokoľvek obsahu portálu poskytovateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu prevádzkovateľa portálu je zakázané. Obsah portálu je chránený ustanoveniami autorského zákona.
3.6. Poskytovateľ pravidelne aktualizuje zoznam podujatí a zverejňuje aj informácie o pripravovaných podujatiach vo svojej pôsobnosti spravidla 30 dní pred ich uskutočnením.
3.7. Informácia o podujatí zverejnenom na portáli poskytovateľa obsahuje tieto údaje:
- názov podujatia,
- informácie o podujatí,
- začiatok podujatia,
- miesto konania podujatia,
- výška ceny vstupného
3.8. Za obsah informácií, ktoré sú zverejnené na portáli poskytovateľa, zodpovedá poskytovateľ.
Článok 4
ZMENA A ZRUŠENIE PODUJATIA
4.1. Poskytovateľ si VYHRADZUJE právo na zmenu alebo zrušenie podujatia.
4.2. O zrušení a zmene programu predstavenia informuje poskytovateľ prostredníctvom svojej webovej stránky www.unitednesvady.sk .
4.3. V prípade, ak sa podujatie neuskutoční z dôvodu spôsobeného poskytovateľom (zrušenie podujatia);
- vstupenky zakúpené v pokladnici je možné predložiť do sídla poskytovateľa (neporušenú vstupenku), do 14 dní od termínu plánovaného podujatia a finančné prostriedky budú refundované v plnej výške v hotovosti.
- vstupenky zakúpené online cez www.unitednesvady.sk alebo cez partnerské portály budú automaticky stornované a finančné prostriedky refundované cez platobnú bránu tzn. vrátené na účet, z ktorého boli uhradené, v lehote 14 dní od zrušenia podujatia.
4.4. V prípade zrušenia podujatia z dôvodu spôsobeného poskytovateľom, bude podľa možnosti zákazníkovi ponúknutá možnosť navštíviť náhradné podujatie. V prípade akceptácie zmeny zákazníkom, zakúpené vstupenky platia na náhradné podujatie. Ak zákazník v prípade zmeny podujatia navštívi náhradné podujatie, stráca nárok na vrátenie vstupného, ako aj na náhradu prípadného cenového rozdielu medzi pôvodným a náhradným predstavením príp. na inú náhradu (napr. cestovné náhrady, ubytovanie, dodanie vstupeniek a pod.).
4.5. Ak zákazník nesúhlasí s titulom náhradného predstavenia a možnosť návštevy náhradného predstavenia nevyužije, má právo vrátiť nepoužité vstupenky v lehote podľa tohto článku 4 ods. 3 týchto VOP, pričom peniaze mu budú refundované v plnej výške. Náhrada nákladov ubytovania, dopravu a pod. sa neposkytuje.
Článok 5
VZÁJOMNÉ PRÁVA A POVINNOSTI MAJITEĽA VSTUPENKY A POSKYTOVATEĽA
A. PRÁVA A POVINNOSTI MAJITEĽA VSTUPENKY
5.1. Majiteľ vstupenky je povinný skontrolovať si vstupenku a údaje na nej ihneď po jej obdržaní a prípadné vady (napr.: vstupenky s nečitateľným textom alebo bez uvedenia miesta sedenia; netýka sa to lístkov v prípade voľného sedenia) bezodkladne reklamovať.
5.2. Podľa zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa, majiteľ vstupenky, ktorý využil službu kúpy vstupenky na vybrané podujatie cez portál/online nákup, nemôže odstúpiť od kúpy vstupenky, nakoľko vstupenka na podujatie predstavuje zmluvu, na základe ktorej sa poskytovateľ zaväzuje poskytnúť majiteľovi vstupenky službu na voľný čas, t.j. podujatie.
5.3. Kúpou vstupenky majiteľ vstupenky berie na vedomie, že:
- je zakázaný vstup na predstavenie zákazníkom v stave (najmä avšak nielen pod vplyvom návykových, omamných alebo psychotropných látok, prípadne v inom nevhodnom stave), v akom bude rušiť podujatie alebo ak existuje dôvodná obava, že bude rušiť podujatie, jeho priebeh alebo iných zákazníkov v neprimeranom rozsahu. Na podujatie je zakázané nosiť zbrane flaše, poháre, palice, pyrotechnické predmety. Poskytovateľ nezodpovedá za škody spôsobené na majetku a zdraví návštevníkov, pokiaľ budú spôsobené nezákonným alebo inak nevhodným správaním držiteľa vstupenky, či ostatných prítomných osôb.
- je zakázané správanie návštevníkov v rozpore s dobrými mravmi a/alebo v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako aj správanie, ktoré zasahuje alebo je dôvodná obava, že by mohlo zasiahnuť do práv a oprávnených záujmov, ako aj cti a dôstojnosti iných návštevníkov, účinkujúcich umelcov ako aj iných osôb.
5.4. V prípade nedodržania alebo porušenia podmienok podľa článku 5 písm. A bodu 5.3. VOP je oprávnený príslušný zamestnanec poskytovateľa alebo osoba poverená zo strany poskytovateľa, nevpustiť zákazníka na predmetné podujatie, prípadne v závislosti od závažnosti porušenia mu zamedziť v ďalšom porušovaní týchto podmienok, prípadne ho vyviesť z podujatia. Týmto nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá konaním majiteľa vstupenky vznikla poskytovateľovi.
5.5. Majiteľ vstupenky sa zaväzuje:
- prevziať rezervované vstupenky v dohodnutom termíne,
- zaplatiť za rezervované vstupenky dojednanú cenu v plnej výške,
- uvádzať úplné, správne a pravdivé údaje.
B. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA
5.6. Poskytovateľ sa zaväzuje:
- Umožniť majiteľovi vstupenky vyzdvihnúť si rezervované vstupenky v dohodnutom termíne, o čom je majiteľ vstupenky informovaný osobne, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
- Bezodkladne informovať majiteľov vstupeniek prostredníctvom webovej stránky www.unitednesvady.sk o zmenách v programe podujatia alebo o jeho zrušení.
5.7. Poskytovateľ si vyhradzuje práva na využitie a manipuláciu kapacity hľadiska pre svoje potreby, pre potreby obchodného a iného charakteru.
Článok 6
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ŠKODU
6.1. Poskytovateľ v plnom rozsahu zodpovedá majiteľovi vstupenky za konanie podujatia, ako aj za plnenie všetkých práv, ktoré majiteľovi vstupenky na základe platných právnych predpisov prislúchajú.
6.2. Majiteľ vstupenky je oprávnený uplatniť všetky svoje práva, nároky, prípadné sťažnosti vyplývajúce z kúpy vstupenky (vrátane nárokov zo zodpovednosti za nedostatky, škodu a/alebo vzniknutú ujmu) priamo na e-mailovej adrese poskytovateľa alebo písomne na adrese sídla poskytovateľa.
6.3. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť:
- za oneskorené dodanie objednaných vstupeniek zavinené poštou resp. expresnou zásielkovou službou alebo akéhokoľvek iného subjektu zabezpečujúceho prepravu vstupeniek, pokiaľ ich poskytovateľ poskytol na prepravu včas, zodpovedá prepravca
- za oneskorené dodanie objednaných vstupeniek zavinené majiteľom vstupenky, ktorý nerešpektuje podmienky dodania pošty
- za nedodanie vstupeniek zavinené neúplným alebo nesprávnym zadaním údajov majiteľom vstupenky nevyhnutných k doručeniu vstupeniek
- za poškodenie a stratu zásielky zavinené poštou resp. expresnou zásielkovou službou
- za oneskorené prevzatie vstupeniek majiteľom vstupeniek na predajných miestach zmluvných predajcov alebo na predajných miestach poskytovateľa a tým oneskorený príchod na predstavenie
- za nevyužitie vstupenky na predstavenie (napr. z dôvodu PN, dopravnej situácie a pod.)
- za škodu spôsobenú nesprávnou vstupenkou v prípade, ak majiteľ vstupenky si vstupenku neskontroloval pri jej prevzatí na predajnom mieste
- za stratu, krádež, poškodenie alebo zničenie vstupenky po ich dodaní objednávateľovi, pričom poskytovateľ ani nemá povinnosť nahradiť cenu za takúto vstupenku alebo poskytnúť novú
- za už použité vstupenky, v prípade ak sa návštevník na podujatí dostavil, avšak podujatie z dôvodu vis major bol prerušený alebo zrušený
Článok 7
ODMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI POSKYTOVATEĽA ZA VADY A ŠKODY
7.1. Poskytovateľ nie je zodpovedný za porušenie záväzkov poskytnúť službu (kultúrne podujatie, festival, koncert a pod.), ktoré sú spôsobené v dôsledku nepredvídateľnej a neodvrátiteľnej udalosti alebo zásahom vyššej moci (napr.: požiar, potopa a iná prírodná katastrofa alebo prírodná udalosť, pri ktorej hrozí nebezpečenstvo zdravia, života alebo majetku, atď.).
7.2. Ak nastanú okolnosti uvedené v bode 7.1. a podujatie z toho dôvodu muselo byť/bolo prerušené alebo zrušené, poskytovateľ nie je povinný ponúknuť náhradné podujatie návštevníkom podujatia a majiteľ vstupenky nemá nárok na vrátenie vstupného.
7.3. V prípadoch uvedených v bodoch 7.1. a 7.2. tohto článku poskytovateľ nie je povinný ale môže ponúknuť náhradné podujatie pre majiteľov vstupeniek (môže zabezpečiť alternujúceho účinkujúceho alebo náhradné podujatie obdobného žánru a podobne, tu si však poskytovateľ vyhradzuje právo na zmenu miesta podujatia resp. rozsahu práv spojených s pôvodnou vstupenkou).
7.4. Poskytovateľ v prípadoch uvedených v tomto článku nezodpovedá za rozdiely v cene vstupeniek a tiež nie je povinný poskytnúť odškodné (cestovné, ubytovanie, a pod.).
Článok 8
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
8.1. Zákazník/návštevník/majiteľ vstupenky – má právo obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu (e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak poskytovateľ odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže zákazník podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
- Zákazník/ návštevník/majiteľ vstupenky môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show
- Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Článok 9
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
9.1. Poskytovateľ v súvislosti s online predajom a distribúciou vstupeniek spracúva osobné údaje zákazníkov a registrovaných záujemcov, a to priamo alebo prostredníctvom poverených osôb súlade so znením zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje Zákazníkov alebo registrovaných záujemcov spracúva v rozsahu meno, priezvisko, bydlisko, telefónny kontakt, emailový kontakt, dátum narodenia, a to na účel rezervácie a predaja vstupeniek, účel správy záväzkových vzťahov so zákazníkmi a poskytovateľom, na štatistické účely týkajúce sa podujatí, na účely zdokumentovania podujatí, ako aj na reklamné a marketingové účely. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. Za ochranu osobných údajov pri kúpe vstupenky na partnerskom portáli www.oneticket.sk alebo na inom partnerskom portáli zodpovedá prevádzkovateľ tohto portálu.
9.2. Za týmto účelom spracúva poskytovateľ osobné údaje dotknutých osôb v nasledovnom rozsahu: e-mailová adresa, meno a priezvisko, telefónne číslo, informácie o objednávke (názov Podujatia, cena Vstupenky, číslo rezervácie, dátum úhrady, VS, druh vstupenky, miesto v hľadisku), číslo účtu, príp. detail platby (v prípade, ak došlo k zrušeniu podujatia a vráteniu vstupného prostredníctvom poskytovateľa), online identifikátory (cookies, FB pixel kódy, Google Adwords kódy).
9.3. Aby mohol zákazník vybavenie reklamácie, vrátenie vstupného a pod.), musí poskytovateľovi oznámiť svoje osobné údaje, a to v rozsahu podľa zvolených/požadovaných služieb. Bez poskytnutia týchto osobných údajov nie je zo strany poskytovateľa možné služby portálu poskytovateľa www.unitednesvady.sk .
9.4. Zákazník portálu www.unitednesvady.sk udelený súhlas so spracovaním osobných údajov môže kedykoľvek odvolať, a to zaslaním písomného oznámenia o odvolaní tohto súhlasu na e-mailovú adresu poskytovateľa alebo písomne v listinnej podobe na sídlo poskytovateľa.
9.5. Spracúvané osobné údaje uchováva poskytovateľ po dobu trvania oprávneného záujmu, t.j. kým záujmy alebo základné práva a slobody dotknutej osoby neprevážia nad takýmito záujmami.
Článok 10
SPOLOČNÉ ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA K JEDNOTLIVÝM VOP
10.1. Osoba využívajúca služby poskytovateľa môže v prípade potreby kontaktovať poskytovateľa
- emailom: unitednesvady@gmail.com
- na telefónnom čísle:
10.2. Právne vzťahy medzi poskytovateľom a osobou využívajúcou služby poskytovateľa neupravené VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a osobitnými právnymi predpismi upravujúcimi postavenie majiteľa vstupeniek a užívateľov ako spotrebiteľov.
10.3. Tieto VOP nahradzujú VOP účinné od 21.08.2021, pričom ďalšia zmena zo strany poskytovateľa je vyhradená. Zmena VOP a dátum účinnosti aktuálneho znenia VOP budú osobám využívajúcim služby poskytovateľa oznámené elektronicky ich zverejnením na internetovom portáli poskytovateľa.
10.4. Aktuálne VOP sú zverejnené po dobu dvadsaťštyri (24) hodín denne na internetovom portáli poskytovateľa www.unitednesvady.sk a v tlačenej podobe sú k dispozícii na adrese sídla poskytovateľa.
10.5. Akékoľvek spory, ktoré vzniknú medzi poskytovateľom a osobou využívajúcou služby poskytovateľa, a ktoré sa nepodarí prednostne vyriešiť zmierom alebo dohodou, budú s konečnou platnosťou riešené pred príslušným súdom v Slovenskej republike podľa právnych predpisov Slovenskej republiky, ktorého vecná a miestna príslušnosť sa určí v súlade s platnými Právnymi predpismi.
10.6. Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP je Reklamačný poriadok poskytovateľa z 10.01.2023.
V Nesvadoch dňa 10.01.2023
……………………………………….
Zoltán Oslanec
predseda OZ